antet site

Programare și Robotică pentru copi !!!

Formăm grupele pentru anul școlar 2024-2025

Programare și Robotică pentru copii 

IMG_9962
Înscrie-te

Program lunar:

 

Durata program: o întâlnire în fiecare săptămână, față în față, la sediul clubului, constând în două ore de curs a câte 50 minute cu pauză de 10 minute plus


Modalitate de plata: integral la începutul fiecărei luni

Materiale necesare: sunt puse la dispozitie de catre clubul Start Code. Nu sunt necesare cunoștințe anterioare. 


 Primii pași în robotică, inginerie, programare, game design, dezvoltare aplicații.

 

Grupe de 6-10 copii cu vârsta între 7 și 14 ani.

 

Lecții față în față, cu instructor programator cu experiență, asistat de 1-2 traineri, funcție de numărul de elevi din grupă.

 

Lecțiile constau 100% în aplicații practice. Copiii sunt încurajați să descopere prin propriile forțe calea corectă de realizare a proiectelor, sub îndrumarea și supravegherea trainerilor.

Module și etape de studiu:

Creare algoritmi cu Code Studio

Se descriu algoritmi, se stabilește succesiunea de paşi elementari necesari pentru rezolvarea unor probleme. Întreaga activitate se bazează pe jocuri, de cele mai multe ori deja cunoscute de către copii. Se introduc noțiunile de variabilă, contor, structurile secvențiale, repetitive și alternative.

Game Design cu Scratch

                Scratch este un limbaj de programare ușor accesibil copiilor, dar provocările pe care le ridică sunt nebănuite. Creăm propriile jocuri, utilizând limbajul de programare Scratch. În etapa inițială se pune accent pe descoperirea, înțelegerea și cunoașterea limbajului, după care se aprofundează elementele fundamentale ale programării, variabilele, procedurile, funcțiile, colecțiile de date, structurile repetitive și alternative, programarea structurată, programarea orientata pe obiect și în sistem multitasking. Copilul va învăța care sunt etapele pentru crearea unui joc, cum poate anima și crea interacțiuni între personaje, totul într-un mod distractiv și ușor de înțeles, utilizând blocuri de cod.

Bineînțeles că atingerea tuturor acestor obiective poate dura mai mulți ani.

Robotică LEGO

                    Primii pași in robotică si programare. Construcții LEGO pe pași urmând manualul, cu descrierea unor elementele fundamentale ale fizicii roboților. Se utilizează piesele LEGO, motoarele, senzorii și un soft special de programare pentru copii. Se construiesc în echipă roboți, se rezolvă misiuni concrete, bazate pe algoritmi creați de copii, se învață cum funcționează mașini și mecanisme simple motorizate.

 

Robotică Arduino

                Arduino este un proiect studențesc, pe care elevii îl îndrăgesc mult. Cu Arduino aplicăm teoria în practică. Studiem electricitate, electronică și programare, totul pe înțelesul copiilor,  utilizând microcontrollerul Arduino. Se dezvoltă proiecte simple, urmărind combinarea elementelor constructive cu elemente de studiul programării. În etapele avansate se construiesc roboți Arduino.

Python

                     Primii pasi in programarea cu limbajul Python. Accesibil copiilor cu experiență de programare în Scratch. Se elaborează algoritmi de realizare a figurilor geometrice și a creațiilor compuse, utilizând interfața grafică oferită de modulul Turtle pentru a fixa noțiunile de variabile, proceduri, funcții, colecții de date, structuri repetitive și alternative.

 

 Desfășurare:

 

          Toate modulele au drept scop promovarea gândirii logice, algoritmice, computaționale, dezvoltarea creativitații, creșterea abilităților de rezolvare a problemelor.

                   Toate modulele sunt adaptate vârstei copilăriei, se desfășoară incluzând elemente interactive distractive, copiii având senzația că se joacă în timp ce învață.

                  Utilizarea modulelor de studiu este alternativă, asigurând păstrarea constantă a interesului copiilor. Putem lua decizia de a schimba modulul abordat de la o ședință la alta, în funcție de feedbackul primit de la elevi.

 

A6921EAA-6894-4DD9-A2FE-CD48C19B304C

În programare greșeala e bună. Din ea învățăm.

Un singur lucru stă între copil și capacitatea lui de a programa calculatoare: chiar el însuși!

Ajută-l să depășească această piedică. Să aibă încredere că poate să o facă. Să aibă răbdare că va veni momentul când chiar o va face.

Să nu se lase până când nu înțelege modul în care gândește un calculator. Să gândească și el la fel de corect.

Să ia toate încercările ca pe o joacă, fără să se supere când nu merge totul perfect.

Și, mai ales, să-și dea dreptul să greșească. 

Contact Us


Dintre proiectele noastre:

DA1796AC-0743-4049-877A-2C66516D5B0B
IMG_9536
IMG_0088
BB555B49-8279-4D70-97AC-86B0A3918EA3
IMG_9592
IMG_0044

Elevii lucrează. Asta este important!

 Buna seara! Am o problema destul de mare la cod. Primele 3 secunde toate variabelele sunt inghetate. Sunt la momentul unde am facut prea mult cod si trebuie un loading screen sau am gresit ceva.. Am cautat tot codul. Nu are nicio problema...

testimonial2
David Elev clasa a II-a

Buna ziua tuturor. Din momentul in care ne punem la punct strategia, toti, dar absolut toti, va trebui sa lucram la un cod bun pentru a indeplini tot ce ne propunem. De asemenea, animatia in scratch nu este nici pe departe terminata asa ca va rog sa va gasiti un echilibru intre codul pentru concurs si animatia din scratch, deoarece juratii vor aprecia o animatie buna. 

testimonial2
Vlad Elev clasa a IX-a

Buna ziua! In data de 4 aprilie cei de la drumuri Valcea au un plan de a face o statistica de numarul masinilor si cel al tirurilor care trec pe Valea Oltului. Pot face rost de aceasta statistica in acea zi dupa ora 20:00 cel tarziu a doua zi. Momentan nu au o statistica despre numarul autovehiculelor pana-n 7,5 tone si mai mari de 7,5 tone decat la comun.

testimonial2
Ianis Elev clasa a V-a
69468659_2422890018036198_3593984932000563200_o
1+
Ore de curs
1+
Proiecte
1+
Elevi
1+
Medalii câștigate